Förändring! ;)

Fuck, var hos frissan nyss. Dom gick igenom mitt hår, bedömde lite hur de skulle göra i morgon. Och berättade lite. Kommer måsta göra det kanske 2-3 ggr för ett lyckat resultat. men FYFAN man blir ju fan ruinerad för att färga ett jävla hår. helt sick, 2100 kr kommer det att kosta om jag måste göra det 3 ggr. Hojja säger jag bara. Bäst för dom att jag blir nöjd! Den säger jag bara Heeeejrååå till färgning av hår igen. För blir det lyckat så kommer jag få tillbaka min vanliga hårfärg, (så likt som möjligt) iallfall. Och då blir det inte att färga mer. Med tanke på att jag är allergisk:/
Har sovit ett tag, riktigt skönt. Behövdes, väntar nu på att Emeli ska höra av sig. sen får vi se vad som händer!
Nu ska jag iallfall be mamma koka kaffe, sen ska jag se slutet på "date my ex: Jo"
CYA! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0