hahahaha. det är så skrattretande !;)

Ja, vad har man gjort idag. For in till stan en sväng. Kundei nte hålla mig från att köpa ännu mer. Så det blev ett par lack leggings och ett till par shorts. Sen blev det att gasa till norrstrand igen. Låg där och slöade oss tills vi beslöt att fara hem till oss och vara här. Väntar på att Ev ska komma hit, hon sa att hon kanske skulle gå om det inte regnade.
Vi har några planer för ikväll, får se om alla är på de eller inte. men SOM det hade varit kul!;)

Nu är det inte många dagar kvar tills pdol. Jag ser mest framemot till att ses. Inte själva området. Men nåja ;)
Jessica A skrev ett sms till mig , var lite kul! Att vi alltid har så mkt att prata om hela tiden, haha! Ni som inte fattar tycker självklart inte att det är kul, men jag tyckte det var as kul. Jag diggar dig bruden till 100

Satt även och tänkte nyss för mig själv att det är mindre än 6 månader till jag får gå på sys själv. Fuck så skönt, slippa känna sig besvärlig. Lär väl mer bli besvärligt för mig ;) hehe..

Hot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0