Helgen som varit!

Fredag: Jobbade till kl 4. For hem, gjorde mig klar. For in till stan och käkade god mat med familjen, sen skjutsade pappa mig till sjulnäs för att börja min efterlängtade fest hos Andersson. Hade riktigt trevligt, vi var bara 4 st. Men det var nog en av de roligaste jag ändå varit på. Jag, Jessica, Jonny & Jessicas karl niklas. Sjöng singstar och sen satt vi bara och surrade. Senare under kvällen drog vi in på kalles. Var riktigt bra där faktiskt. Blev dock en aning för full. Men när man väl blir bjuden så tackar man ju inte nej precis;) Så det blev en vinglig hemgång till norrstrand för mig. Sen mådde jag SKIT dagen efter.
Lördag: Julia kom till mig på norrstrand,. vi satt och surrade på. Sen bestämde vi oss för att fara och se the proposal på bio. haha, grym film! Satt ett tag på nodo före, eftersom att vi trodde filmen skulle börja kl 9. Men det gjorde den inte, utan den började halv 11. Så den lördagen var mycket mysig.
Söndag: Idag alltså. Har sovit läääänge vill jag lova. HAr ringt och surrat av mig med lollo. Kanske ska fara till henne senare idag. När jag duyschat och sånt, skulle höra av mig. Så vi får se;) Var ju ändå ett tag sen.

I morgon är det jobb. Jobbar hela veckan, och hela helgen. hojja! men det är ju pengar så man ska inte klaga.

haha jessica, påtal om det som hände i fredags. Numret du vet;) hahah. Det är goode smid, nåja, vi tar det på jobbet istället;) så berättar jag mer!
Cya!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0