ja, jag förstår det bara inte.

Ikväll har man inte gjort mycket. Nico, öhman & Olle kom förbi hem till mig. Satt och surrade och sen for vi in till stan. Vissa skulle äta på max, men jag & Pilla hade mycket roligare ute. haha, vi blåste såpbubblor. Småbarn, jag vet! Sen beslöts det att fara till Pilla för att försöka hitta på nå. Så jag & Pilla for dit. Och har varit där hela kvällen. Mycket trevligt!:) Satt och drack kaffe och åt morotskaka. Finns inge godare.
Klockan börjar närma sig halv 1. Håller på att ladda hem en film som jag hade tänk se sen när den är klar, är inte trött ännu. och jag börjar ju kl 12 i morgon så det är gode lungt!.

Vissa är roligare än andra.;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0