kör nu inte i hjäl er efter vägen;P

Drog till Jossan idag, satt hos hennes syster och surrade i massor. Såg lite tv, drack kaffe och ja sånt som tjejer gör när dom är med varandra. Sen for vi in till stan för att spela volleyboll med rebbi, ev, bea, tom & jens. Självklart vann mitt lag. Kanske för att jag var med killarna. Sen for vi tillbaka till våran husvagn och satt ute i förtältet och surrade- hade tänkt sova där men kände att jag vill hem och vara för mig själv. Se tv halva natten och sen somna på soffan. finns inget bättre.
Ja, hur det då blev i morgon vette tusan. Men vi beslöt då iallfall att vi skulle vara hos oss på norrstrand, sitta och mysdricka osv. Sen får vi se vart det bär av. Ska då iallfall kolla på skoter körningen. Jag tror det kommer bli en toppen kväll i morgon. Vad tror ni tjejer, tom & jens? ;)
Nu ska jag lägga mig och se tv och somna. Men hör av dig ändå..

Cya!;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0