min älskade syster.

Kom hem från Emeli för ett tag sen. har spelat nå spel jag, hon & syrran. självklart hunnit med att prata om förändringen. Nåja, det har då varit mycket trevligt. Hade tänkt lägga mig och läsa min bok jag påbörjat och inte kan sluta läsa. Den heter så mycket som " 14 år till salu" riktigt hemsk bok kan jag säga.
Vad har då jag blivit för människa? som helt plötsligt börjat läsa? ja det är min nya grej såhär innan man lägger sig för att sova. får väl se hur lång tid det tag för mig att läsa ut den. Då äre bara gå upp till mamma & be om en ny bok.
Måste även ställa klockan så jag inte sover bort hela dagen. + att jag inte får missa min tid hos frissan kl 1 heller. För annars lääär jag missa den.

syster, min älskade syster. Man ska inte bry sig, jag vet det är svårt. Men tro mig har man varit tillsammans med ett svin så vet man. Och bara för att han var det och dom har börjat umgås så ska du inte tro att han kommer bli likadan. Och är det så, ja då finns det inte mycket att säga. Dom har inte "lekt" klart ännu!
Men jag älskar då dig iallfall;) Räcker inte det?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men nog förstår jag din systers känlsor i detta.

Att hennes pojkvän umgås med ditt ex helt plötsligt då det nu är slut mellan er.

Om dom inte har umgåtts innan så varför nu?

Stackars syrran

2009-07-10 @ 19:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0