ont ont ;)

Kvällen har gått suuperbra, jag är super nöjd över hur det gått. Hade förberett mig på "kvällen jag aldrig glömmer" haha! imorgon börjar jag kl 7. Ska på utflykt med joanna och 5 tanter. Tar bussen och far till lillpite, sen kanske svensby liden och dricker kaffe och äter bullar! Ser framemot det.
Så just för att jag börjar så tidigt i morgon så blir det en tidig kväll, så jag inte är allt för trött i morgon, blir så jobbigt då. Nog för att jag börjar bli rätt van att komma som en zombie till jobbet men... Och just ja! Imorgon tar jag cykeln till jobbet! Nu ska jag barbro jessica regina Wikström få kondition. HAHA, det trodde ni aldrig om mig va?;)

Dom går inte ens att räkna, så många är det. Tack!;)
Cya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0