Regina Spektor - Samson

Efter jobbet som slutade kl 21 for jag hem en sväng, sen for jag vidare till empa. Surrade på, och sen slog på vi Boy A. Var väl inte riktigt som man trodde att filmen skulle vara. Alltså inte så bra. Sen gjorde vi inte så mycket mer. Jag blev trött och for hem. Och emeli som redan då var trött, medan vi såg film har säkert gått och lagt sig vid det här laget. När jag hör vissa låtar blir jag alldeles varm å goo. Jag bara älskar musik. Det är verkligen en av sakerna som får en att vara glad. Nog för att jag är glad hela tiden nu för tiden. Yejj, jag älskar mitt liv! Känns skönt att säga. Fest till helgen. Eller ja lördag sen får vi se vad som återstår att göra resten av helgen.
Men du ska då ringa mig och uppdatera mig hur eran resa går. Fuck så avis. Tänk om man bara kunde fara iväg sådär. Hade också velat kunna göra sånna saker. men det går ju aldrig! ska fan höra med syster när hon får körkoret om vi kan bara typ bila ned till gbg eller nå sånt. En liten minisemester eller nå sånt bara!

Ska lägga mig och drömma sött nu tror jag ;)
fast jag är som ändå putt, haha Emeli vet? visst bruden...

CYA!;)

förtillfället en av mina favoritlåtar, Love it!;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0