shopping på stan.

Kom nydligen från stan. Köpte ett par skor, 2 klänningar och en kofta typ. Så jag är nöjd, däremot säger mitt konto ifrån nu. väntar på att syran & ida ska komma hit, vi ska fara och hälsa på grabbarna som är och fiskar. Sen får vi se vad som händer ikväll. Men jag är ju ledig, så kom med förslag?!
Nu är det inte länge kvar, man kan ju nästan börja räkna ner nu :) 10..9... ja osv... haha

måste bara tillägga och säga en lite smått rolig sak. Andersson ringde mig idag och sa att hon tyckte det var så svårt att lista ut det jag skriver i min blogg ibland.Så jag har lovat henne att vara mer utförlig;)
CYA!;)

Kommentarer
Postat av: angelica

jo du gjorde de..

2009-07-13 @ 20:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0