slutsålt!

hade en suuuuper trevlig kväll igår hos Pilla & Pontus. Empa kom och höll oss sällskap ett tag. Såg filmen tretton, åt chips, popcorn, glass med hallon och bara allmänt fetade oss. Sen såg vi nån annan film också, som inte var så bra. Somnade sittandes i soffan. Så det blev att jag sov över hos dem. Sen for jag iväg på stan med Emeli, blev inte att inhandla så mycket. 2 par strumpbyxor och en tröja.
Skulle köpa min superfina skinnjacka idag. men när jag kommer dig så är den SLUT?!?!?! Fan, var ju inn förra veckan och kolla på den, men sa att jag skulle återkomma när jag fått lönen. Men icket. Får väl se om den kommer in till veckan. Hon sa att jag skulle komma in på torsdag, så ska inte då! mmm, i love it!;p

Ikväll kommer Bea hit, orkade inte fara någonstans ikväll. Får väl se vad vi gör. Senare skulle pilla också komma:)

Jag är suugen på GODIS, fuck vilket snasktroll jag har blivit!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0