Torsdag / regn

Ja igår kom Ev hit till oss. Vi sprang omkring som yra höns och försökte hitta nå passande kläder. Sen for vi in till stan gjorde bort lite ärenden sen tillbaka till husvagnen för att göra oss klara där, sprättade min första öl. och jaa.. Den satt som gjutet i magen på mig;) Love it!
Sen begav vi oss till Ida och Tomas, satt där och sjöng gamla, tro mig, GAMLA låtar som verkligen väcker minnen från det man var mindre. Dansade lite och hade jätte trevligt. Kring halv 10 ville de flesta in på området, men inte jag jessica och hennes karl. Så vi for till nån gräsplätt där det var massa folk. Var där ett tag sen in på området.
. Kvällen var suuuper igår Har dock lite små ont här och var, men sånt man får tåla såhär dagen efter.

bara börja tagga upp för ikväll då, Blir att fara till Empa. Sen får vi väl se om det blir fårön eller hur det nu blir.
Cya!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0