ung och dum... Ohja!

Yes, jag hade SVÅRT att kliva upp idag. Hade svårt för att somna igår när jag väl tog mig till sängen. Börjar jobba på 20 minuter och idag är en sån här dag när man känner att man bara inte orkar jobba. hahaha. Satt just och tänkte på en sak, hur kan man tycka vissa människor är så fruktansvärt pinsamma? eller löjliga kanske man ska säga? det är sjukt, men jag skrattar då varje gång. nåja.
Det enda är att jag på ett sätt ser framemot att dra mig till jobbet är att båda Emeli & Andersson jobbar på min avdelning så jag hinner vara med dem 1 timma. Och sen med emeli i 4 timmar. Det brukar ju oftast bli så att man eeenbart surrar och totalt glömmer bort tiden. Lär väl bli så idag också;)

Nu ska jag börja bege mig,. Och vänta på att du gör min dag på jobbet rolig;)
Cya!=P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0