vilket dialekt alltså ;)

Igår jobbade jag till halv 9. Sen for jag direkt till jens. Där det såklart var party. Grattis Össe, 18 år idag!:D Satt där och surrade på, tills en liten råtta kom. som inte bara gjorde mig förbannad, även andra. Nåja, skjutsade in brudarna till stan. Sen körde jag hem Anna som väntade på sina skor i stan.
Vem är så dum att man kastar in en annan i en buske, som har nog problem med ryggen som det är? Jaa. Vad har tagit åt det flesta. Och du var kanske inte den bästa att dra skämtet om Anna heller. Nåja. Gjort är gjort.
Sen var man väl uppe till halv 2 eller nå sånt, satt och surra i telefonen i typ 2 timmar. Gud, vi kom riktigt bra överrens,
me like.
Nu är man då ledig 3 dagar. Jävligt skönt, hoppas på bra väder så man kan steka lite i solen och få sig en bn brunbränna. Ska vila nu, Cya!

Måste bara få säga min klantighet som varit idag.
1. Tappade nycklarna från bron idag, och när jag skulle ta upp dom så spiller jag ut en burk med vatten & färg. Så våran infart är röd nu.
2. Under middagstiden när gamlingnarna satt och väntade på maten tappade jag ut 2 liter mjölk på golvet. HELVETE! mjölk över heeeela golvet. Jahapp, var ju bara skura. stackarna som fick vänta längre av väntat ;)
3. Ja det vet jag inte, men det lär väl komma senare ikväll ;) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0