vilket jävla iiil!;P

Nädå., inte kunde jesse vila inte. Satte igång att tvätta nå kläder, vill ha min garderob full igen. är lite lätt tom nu, Sen har jag städat mitt rum, renbäddat och snygga till lite på hyllorna. Inte värst mkt, är så jävla mycket saker jag inte orkar flytta på. Sen dammsög jag köket och hallen, för det såg förjävligt ut. Och nu när jag tittar mig omkring så vill jag helst av allt bara ta bort allt och städa hela huset. men det orkar jag inte, syrran får plocka bort allt som är hennes. 90 % av allt vi har här på nedre våningen är ju ändå hennes så-.
Ska gå ned och hänga upp min tvätt nu, sen sätta igång en till. Fan jag blir så glad när jag väl får mina il. Dom varar inte länge, och är lååångt mellan gångerna!
Cya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0