Vill göra om den.

Ännu en dag med strålande sol. Och självklart ska man jobba heeela dagen/kvällen. Nåja, i morgon är jag ledig. Så då kanske man kan ligga ute i det fina vädret...Om det nu blir nått fint väder i morrn vill säga.
Pratade med Andersson igår. Blir att ta sig en kall till helgen, vars vi ska vara och med vem är ännu inte bestämt. Men det är ju än några dagar kvar tills dess. Blir då inte nå beach party för min del. Sög verkligen förra året så jag lägger inte ut pengar på det i år också. hehe..
Du behöver inte ringa L och be han ringa mig för att du inte "vågar" ringa mig själv och fråga. Klart jag blir förbannad!
Nåja, hade inte tänkt skriva så många rader till. Ska gå och borsta tänderna och sen fara. 15 min kvar innan man börjar!

Cya!;)

Kommentarer
Postat av: privat

Ja men vad barnsligt att be en annan ringa dig för sin egen räkning.

Om man vill en människa något så måste man ju ringa själv helt klart.



Att du sen tar dig ut bland folk är ju bara toppen.

och inte hänger upp dig på en människa.



Trevlig fortsättning på sommaren.

2009-07-01 @ 18:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0