dagen.

var ju som sagt på stan igår med emeli. jag köpte 3 klänningar, 1 par jeans och en t-shirt. nöjd nöjd. Blir mest troligt en sväng till i morgon. Ska fortsätta handla nu när jag har fått pengar insatt på mitt konto av min far. Sen får vi se vad som händer.
Är hemma i Svensbyn nu. Skjutsade syrran till Lillpite, hon skull se nån match. Och nu håller jag på att städa min bil. Kan säga att det är behövligt. Fyfan så fruktansvärt skitig den varit. Är dock inte klar ännu. Ska tvätta den utvändigt också. men kände att jag behövde en liten paus!;)
Sen kommer Emeli hit efter hon har slutat jobba. vi ska se en film, vad den nu hette! det kommer jag inte ihåg. Sen blir det väl att fara till Norrstrand och sova där inatt också.

Du är inte mkt att hurra över;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0