Det närmar sig;)

ja igår såg vi film hos anna. Den hette " I taket lyser stjärnorna" åh så bra film det var. Sen for vi hem och sov.  I morse vaknade vi, har inte gjort mkt alls idag. Har målat mina naglar, inkl tånaglarna. Väntar på att Anna ska komma hit, vi ska fara och äta innan vi ska och leka med klassen. Sen blir det att fara hem och vara med petrus. Han ska komma hit med kavajen och allt sånt inför balen i morgon. Han ska pröva allt för mig. Sen får vi se om vi gör nå senar på kvällen! Om dret inte blir för sent då vill säga!;D

Ja, alltså nog börjar nervositeten komma alltså. Just nu känner jag att jag inte vill gå. Men jag tror det kommer bli en riktigt trevlig kväll. Har ju ändå kommit upp i 26 pers i bussen nu. Så jävla smiid! Vad tror ni alla? ;)

Jag älskar dig Petrus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0