det stramar åt.

Blev inte att måla bilen utvändigt igår, skit också! Men jag målade motor rummet iallfall, och det blev jätte fint!:) Var väl ändå ute i garaget någon timma, jag har verkligen börja älska det där garaget. Det är ju svinkul att hålla på där inne, när man väl får. Och när han äntligen har börjar lita på en, att han inser att jag verkligen kan!
Kom däremot hem från Sikan nyss,. Sitter med en ansiktsmask som snart ska tvättas bort. Sen ska jag invänta att Empa kommer hit för att senare fara och äta med roknäsgården.

Imorrn eller på torsdag MÅSTE jag och petrus fara till Luleå. Hinner inte någon annan dag eftersom att de eviga festandet börjar på fredag!:) får väl se om det kanske blir så att pojkarna ville festa med oss någon dag också. KUL!

Love. P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0