Ett stort jävla skämt....det är vad du är!

ja vad ska man säga. Tydligen var jag riktigt trött igår. Somnade halv 8 och vaknade 11 i morse, med kläderna på dessutom. Så nog har jag fått nog med sömn alltid. Dagen har bestått av solning. Har legat ute hela dagen. hann bränna mig på bröstet och armarna också. Men nog har jag fått färg alltid. Orkade inte vara kvar på norrstrand så jag tog alla mina kläder och for hem istället. Var nyss in på ok, köpte snus & en ramlösa. Så det blir att duscha i kallvatten för svalkning, sen bara jäsa hela kvällen tror ja. har börja få så ont iskallen. Dricker alldeles för lite vatten om dagarna. Så jag får ju skylla mig själv. Därför jag for och köpte den där ramlösan så den hade jag tänkt skulle vara slut innan ikväll. jag som har så svårt för att dricka:S Men så äre...
Sen kommer en främling hit till mig senare ikväll. jag tvingade honom. Ska ha mina saker, och han ska få sina. Sen vill jag aldrig mer veta av fjanten mer!;)

Till helgen blir det fest!;) Som jag längtar. Nu har jag fan varit nykter länge, och dessutom varit sugen länge!;)
Så Jessica A, nu får vi se om du kanske vinner. Du har ju tjatat på mig mycket nu om att hitta mig en snygging;) hahahha.. Du kanske rent utav får visa några godbitar åt mig. Tycker ju som att det inte finns så mycket av dem här i Piteå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0