gårdagens händelser.

Gårdagen spenderades först hos Eg. Där vi hade jätte trevligt, mycket snack, (skitsnack) haha ;) och annat smått. Sen for vi på golden dragon där man beställde en black and white. Gav presenterna till våra underbara mentorer som blev så nöjda. Sen for vi tillbaka till Eg och fortsatte våra partay. vissa for hem vilket gjorde att stämmningen genast blev MYCKET bättre. Vi satt och sjöng å tjollrade på. Sen blev det utgång på valdino. Jävligt kul! Hängde som mest med Th den kvällen, dansade utta bara faan och sen där kring 3 tiden gick jag och petrus och kääka.
Idag mådde man verkligen som man förtjänade. Petrus har lånat min bil till sikfors, så han kommer väl tillbaka med den senare. Ikväll blir det lugnt för min del ska upp TIDIGT i morgon. Hojja:/
Kunde heller inte hänga med till Ida och göra vagnen pga att jag inte får köra bil än, och då tar jag mig inte. hade däremot tänkt hoppa o duschen nu så får vi se om mami eller papi kanske kan köra förbi mig där.


Yes, det kan hetta till för mig också i bland;)

Love. P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0