Inga sura miner, sånt orkar vi inte med;)

Då var man äntligen klar för dagen. Har varit fruktansvärt strängt för mig. Varit trött hela dagen. Hade min rast mellan 12-15.30. Sov hela tiden, och ville verkligen inte kliva upp för att fara tillbaka till jobbet. Men man har ju inte så mkt till val. Nu är man ju iallfall någon tusenlapp rikare efter denna helg. (storhelgsersättning) Jippii..
Har inte tänkt göra nå spec ikväll, har duschat och fräschat upp mig lite. Ska ligga och se tv hela kvällen. Sen kommer en person hit lite senare som ska vara här ett tag iallfall. Sen ska jag väl sova.
Imorgon ska jag med Emeli på stan! Shoppa lite;)

Har mina tankar på att flytta till umeå till hösten. Söka jobb och lägenhet och sen bara fara. Tänk så underbart att få flytta från Piteå. Snacka om att det är SKIT att bo här. Sen kan man ju alltid fara och hälsa på alla, men Umeå! Ohja, där jag alltid velat bo;) Ja förutom Göteborg då som jag & pilla snackade om när vi var där på en liten mini semester. Men det lär ju inte bli av ;) eller hur Pilla?

Ohja!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0