jag skrattar inombords!

Ännu en dag avslutad. MEN... Trög som jag är så har jag ju glömt bort att jag ska på middag i morgon. Roknäsgården har ju bjudit alla oss som ska jobba i sommar. Så då måste jag ju självklart dit med tanke på att jag anmält mig. Tack Empa för att du ringde och sa det. jag hade totalt glömt bort det. Hade sagt till Anna att jag skulle hänga med på travet. Och sen då att jag jobbar från 2 i morrn. Måste få tag på min handledare och säga att jag inte kan komma i morrn. Men jag får inte tag på henne!=/
Hade tänkt se lite tv och äta nå mat. Sen ska jag fara till sikfors, har lovat Peppeäng att sprutmåla hand rallycross. Och det gör jag mer än gärna. Har man lovat så har man. Visst?;)

nedräkningen har börjar.....:D:D:D:D:D:D:D:D JÄVLIGT SKÖNT!

Jag älskar dig PETRUS!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0