Kräsen i maten.

Såja, då var den middagen avklarad. Var väl ingen höjdar mat. Men det var ju heller inte svin dåligt. Men jag är ju inte typen som gillar grytor med varma grönsaker. Empa & mamma är kvar eftersom att alla nya skulle stanna och vi gamla fick fara. Tryckte nyss i mig en massa melon. Älskar det. Skulle kunna äta en hel själv, så tokig är jag i det. Hade tänkt hoppa i duschen på ett tag så man får det bortgjort. sen kan man bara mysa in sig i morgonrocken och se lite tv. Fast måste iväg på ok först och köpa nå snus så jag har till i morgon.
En sak jag INTE får glömma är pengarna till sjukhuset för våra fika pauser. typ 100 kr eller nå sånt. Sen är det ÖVER! Inge mer skola, inge mer praktik, inge mer studiebidrag. Istället får jag jobba, få lön, känna sig behövd! Jävlat kung!

Yes, det är sant.

Love. P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0