kvällen.

Kom nyss hem. Har varit på norrstrand hela kvällen. Ätit gott, firat mamma och lite sånt smått & gott. Sen har jag väl inte gjort så mkt mer. Legat och sett en film med syrran och johan. Sen spelade vi alias i jenny och doms husvagn. och som att jag och syster loosade. haha, tröga familjen kan man nog börja kalla oss!;)
Nu hade jag tänkt lägga mig och sova, så jag inte sover bort hela dagen i morgon. Sen får vi se vad som händer. Petrus ska komma förbi i morgon en sväng :)

Förbannat. Har börja få jätte ont i halsen=/ hostar gör jag också. Säg nu inte att man ska gå och bli sjuk, det är ju såhära jätte kul nu till sommarn. Brukar ju hålla i sig ett goode bra tag då.
Love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0