Låt mig förklara.

Ska jag sova hemma, eller på norrstrand? åh. har värsta beslutsångesten.. Nåja, väntar på att det ska komma "främmanden" haha, sen får vi se om jag kanske far efter det. Eller så stannar jag. Beror på hur trött jag är.. Imorgon ska jag och Anna fara in till Stan. Ska gå in på arbetsförmedlingen, och sen ska vi gå med i facket. Skönt att få det bortgjort så har man ännu ett mindre bekymmer att tänka på.
Var ju på stan igår, hittade ett par jeans och en typ skjorta. Riktigt nöjd blev jag. Tack syrran för hjälpen. JAG VILL HA TILLBAKA PÅ SKATTEN NU. Känns som att ALLA redan fått det. Men INTE jag! och jag behöver det verkligen nu. Har ju fan inga pengar kvar nästan. Hatar att känna att man måste snåla för att klara av att "leva"

haha, sitter och kollar på ett tvprogram nu. Fyfan säger jag bara. När kvinnor gör allt för att blir feta och då menar jag verkligen FETA. Tar typ kort på sig själva och tycker dom är svin snygga. Nja, vet inte riktigt vad jag ska säga om detta.

;);)


Kommentarer
Postat av: Jess

Jaadå både lördag och söndag ;) Sa då chefen iaf ;D

2009-06-18 @ 10:05:12
URL: http://soil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0