man blåser ju snart bort. Skit väder..

Snacka just med gullet. och som jag vill vara med honom just nu. Jag saknar faktiskt han. var ju ändå typ 3 dagar sen vi sågs. Och nu till helgen ska han bort, han ska till sorsele med nå kompisar. Hoppas han kommer hem på söndag så jag får träffa han. Eller ja, jag hinner träffa han en snabbis i morgon. men sen far han hem och fortsätter med bilen. Nåja, den som väntar på nå gott väntar aldrig för länge;)
men vi vill ju vara med varandra
. Men om he it gåå, så gåå he it!;)  SLUT surrat om pojken.
Vad har man gjort ikväll?

Ja vi for ett gäng och spelade volleyboll på backa. Men det blåste så mkt så det var inte så där jätte kul. Sen for vi till Ev och satt där. Drack kaffe såg en film och surrade på. Sen for jag & malin hem. Satt i hennes bil och surrade på ett goooode bra tag. Och tro mig, vi snacka. Om ALLT i stort sett. Från alkohol till våra pojkar. Hur vi vill framtiden ska se ut och lite annat smått och gott.
Nu ska jag lägga mig och sova. Är jävligt trött. Natti Natti..

Love you honey;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0