myspys kväll;D

Blev en lugn hemma kväll för min del. har varit trött och slut i stort sett hela dagen. För tillfället sitter och och fixar lite med naglarna, har tagit mig en cider och nu sitter jag och ser på en äventyrsfilm. Väntar på att Petrus ska ringa mig. Blev ju inte så att jag målade bilen eftersom att jag inte for till han idag. Så han håller på att göra det nu. Jag hoppas verkligen på ett fint väder i morgon. Är less denna blåst och regnskurarna som kommer då och då. Vafan, kollade dessutom på vädret på internet idag. Kommer mest troligt vara regn på balen. Så det blir att ta med sig ett paraply. Måste bara hitta ett svart ett.. Så det inte skär sig allt för mkt hahah!;)

jag älskar dig pojken min. Du är min, bara min! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0