packar packar packar...

Planerna som skulle bli av med klassen blev då absolut inte som planerat. Så det blev att lira ett kubbspel sen for jag anna och malin hem. Lika bra var det, för jag hade rätt mycket saker ogjort inför i morgon. Håller på att packa ned allt jag ska ha med mig in på hotellrummet. Ex, ombyte. Sen väntar vi på att Tommy & Anna- Lena ska komma så vi kan fara till Sikfors. Han ska skruva lite i hans nya bil, sen ska vi tillbaka till mig igen.
 
Imorgon blir det att kliva upp i tid. Ska vara hos Emmelie kvar i 11 i morrn, sen till öjebyn kl 12 för att fixa frillan och sen bär det av mot Johans stuga där förfesten startar. Sen typ kvar i 4 kommer bussen och hämtar upp oss.

Ska gå & väcka min lilla sötnos som ligger i tvrummet och sussar. Annars lär han ju aldrig kunna somna ikväll och det måste han göra ;) haha, ibland känner man sig verkligen som en mamma. Men ibland måste man ju det också.

Love. P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0