plump.

Kom nyss hem. Kvällen spenderades på norrstrand. Spelade kort och surrade på. mycket trevligt. Var tänkt att vi skulle på stan idag, men det blåser så mycket så vi tänkte att vi tar det på torsdag istället. Blir nog bara mys framför tv:n ikväll. Är helt slut i knoppen. Likest att vila;) Snart är det midsommar. Och då jobbar jag. SMID. Tjäna myyycket pengar eftersom att jag jobbar hela helgen. Är ändå så jävla less på att supa nu, så vettefan om jag ens kommer sup nå i sommar. Eller ja, det blir ju inte så mycke till att dricka med tanke på att jag bara är ledig 3 helger i sommar. Men det gör inget. Pengarpengarpengar... Nu ska jag sätta mig och kolla på resor. Anna ringde mig igår och sa att vi inte kunde fara någonstans förrens hon varit klart hos tandläkaren, vill säga i slutet på augusti. Nog är man sugen alltid!

;);)

Kommentarer
Postat av: Jess

Ja du jobbar ju med mig jävlat både lördag och söndag så vi får väl se hur ont i halsen du har sen då ;) Haha. Jag längtar tamefan!

2009-06-17 @ 16:08:51
URL: http://soil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0