röd i ansiktet.

Vilket steeekar väder det har varit idag. Har legat på norrstrand och pressat med Syrran och össe. Sen for jag hem och duscha å sånt innan jag började jobba kl 4. Gick jävligt segt för mig idag, kanske för att man inte jobbat sen i söndags. Så nu i morgon äre bara upp tidigt och jobba hela dagen. Sate, missar solen & värmen dock. Men det tar jag igen på lördag.

jag som var riktigt sugen på en kall till helgen. Men icket, nog fan jobbar man. Fick ju dessutom min löne spec idag. hehe inte mkt att hurra över. Men för att ha jobbat 1 dag i maj så blev jag förvånad över summan:)
Nu hade jag tänkt lägga mig och sova så man orkar upp i morgon.

Cya!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0