så sant så.

1. Tre namn jag lyssnar till: Jesse, jerkan, jessica
2. Någonting jag tycker om med mig själv: mina ögon

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: magen

4. Detta är jag rädd för: små kryp

5. Tre saker jag vill ha varje dag: snus, petrus & mat

6. Tre saker jag absolut inte kan göra: flyga, trolla, gå på lina.

7. Detta tycker jag om att göra: Vara med vänner, pojkvän, festa.

8. Detta vill jag göra just nu: PARTY

9. Bästa känslan: Att ha vänner som finns för en, kärlek och lycka.

10. Värsta känslan: ensamhet

11. Egenskaper jag gärna ser att min partner har: visa respekt, omtänksam, ärlighet, romantisk.

12. Är jag kär just : 110% kär!

13. Jag vill gifta mig: Nja, det tror jag inte

14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör: skaffa barn, hus & resa

15. Min käraste ägodel: mobilen & snuset

16. Något jag vill ha i present: skinnjacka

17. Detta har jag på mig just nu: En kjol, leggings & linne

18. Favoritkläder: leggings & klänning


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0