småttisar!

Kom nyss hem. Nu blir det duschen sen lägga sig och se lite tv. För en viss jessica ska upp och jobba kl 7 i morgon. Så inte har man tid att vara uppe allt för länge. imorgon kommer vara den roligaste dagen för mig iallfall. Eftersom att jag ska jobba med Jessica A ! vi är ena riktiga stekare å det vill jag ju då lova!

ja just ja, Bea kom förbi mig för ett tag sen. Hon var på fest hos mina grannar. Och inte med vilken brud som helst. haha. Nåja, vi satt och snackade lite skit som vanligt. Alltid lite kul att få veta saker och ting om vissa människor;) love it love it. Nä, nu ska ni alla inte tro att hon säger allt. Men det vi har gemensamt! Nåja, hon drog vidare på en annan fest så vi får prata mer kanske i morgon!;)

CYA!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0