som en svans.

Nu var min praktik över. Fick sluta kl 12 idag. Kändes skönt när man gick ner till informationen och bad dem ta bort mitt skåp. Var tydligen jätte viktigt att man tog bort sitt namn. Tur att jag kom ihåg det iallfall. Vilket vissa andra inte gjorde. Nåja, hade tänkt fara och sola senare mot kvällen. FAN nu regnar det ju!  Ja sen får vi se vad som händer, är ju ändå ledig nu. Ska vara på skolan i morrn kl 12 för planering sen hem igen. För att fara till Luleå! Sen fredagen äre ju jävlat party!

Fick även börja min praktikdag med att ta ett venprov. Gick jävlat KUNG. hon var chockad över hur bra det gick. Skakade ingenting och fick blod på första försöket. så det blev som min uppgift under dagen att ta prover. och lite EKG och sånt! SHMIID.

Jag älskar dig P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0