tråkig vecka.

Studentveckan blev inte alls som jag trodde den skulle vara. För mig & anna börjar festandet redan i morgon. och vi trodde att vi skulle vara klassen men tydligen inte. tråkigt! Sen själva veckan var väl heller inte som man tänkte sig. men jag orkade inte lägga mig i, min röst blir väl ändå inte hörd. hehe
Syrran har nyss gjort mina naglar. Tack, blev jätte fint. Lite ovant dock, och ovant för andra att se mig med naglar med tanke på att jag har världens minsta naglar i vanliga fall. Sen ikväll blir det att umgås med dom gamla vanliga. får se vad vi hittar på. Fan jag som var sugen på en kall!;) Blir förövrigt inte nå mys ikväll för min del. Denna jävla bil;);) hehe. Nä, ni är så duktiga. jag tyckt om er!:)


Tack syster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0