ja, ändå... Söt!

Jobbat, slöat framför soffan, varit förbi på norrstrand och ätit mat, for hem igen och nu ligger jag framför tv:n surrar med Emeli i mobilen. Ska upp och jobba i morgon. Delad tur, vilket innebär sammanlagt 10 timmar, och alltså jävligt bra med pengar. Kan även inte sova, för det är ljust ute och jag som verkligen måste ha svart när jag sover=(

DU är inte värd någon. Tycker synd om nästa.
Nu tänker jag sätta mål på mig själv, Yes!

Och ja, Jessica A, din gamle räv, nog är du goode söt, vårat lilla "samtal" där kring 4 tiden. Diggar dig;) Ja, man får väl se vad tiden säger. grr..

TjingTjing;);)

Kommentarer
Postat av: Jess

Jag diggar dig också sötstrumpa ;) Jävlar vad kul det är att jobba med dig!

2009-06-22 @ 14:52:10
URL: http://soil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0