Ändrade planer.

Nej, blir inget Sikfors för min del ikväll. Ringde till Lollo istället och frågade vad hon skulle göra ikväll. Eftersom att vi har "rett" ut vårat bråk ( kan man säga brålk?) så tänkte jag att jag kan fara dit och hälsa på henne. Var ju dock ett jävla bra tag sen sist nu.
får väl se vad man gör då...
På onsdag har vi nationella, och jag vill inte! Hatar nationella. Man har sån press på sig. Man vill ju ändå göra bra ifrån sig. Men jag tror på mig själv ändå. MÅSTE iallfall få mig ett VG på provet. Då är jag nöjd!:)

Nu till helgen över dagen blir det att fara till lånkan. Tipsrundan!:D Jag och anna ska åka pulka och hålla i vovvarna. Kanske man rent vinner sig nå fint pris:p hahahah, som förra året. kom man typ sist, vann en t-shirt! bättre det än någonting alls!!

JAG VILL FLYTTA I LÄGENHET!!!! Ork it bo hemma längre. helvete också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0