Kaffesugen!

Sitter på skolan. Har i stort sett bara suttit i fiket och snackat skit;)  Blir att fara hem packa en väska, sen ta pappas släp och fara till sikfors. vi ska ta pillas krockade bil så petrus får laga den. Han behöver ju tjäna sig en slant!;)
Sen börjar man ju halv 12 i morgon så turen hade jag med mig att Pilla också skulle till sikfors så då kan jag ju åka med henne i morgon till skolan.
Vad gjorde man igår då? Jo jag satt och gjorde mitt fördjupningsarb om droger. Sen låg jag & Petrus i sängen och såg Sveriges sämsta bilförare.  Sen blev det natti natti för våran del;)
Var ju även och hälsade på Pontus & petrus farmor, och även mormor. SÖTA!

Älskom peppeängom!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0