en tidig kväll!;)

Ja festen slutade väääääldigt tidigt för mig igår!=/ Fick migrän där kring halv 10. Har legat och spytt och gråtit hela natten. Så jag hade inte nå kul alls. Sen kring halv 4 kom anna och dom hem från krogen. Då var det tänkt att man skulle styra upp en efterfest. Men den blev inte så lyckad den heller.
SOM ATT DET ÄR FIIIIN JÄVLA VÄDER IDAG! Blir att fara hem nu, sätta sig ute i solen och äta nå lunch. Sen kring 5 tiden ska jag & Petrus fara till norrfjärden. Blev bjuden på middag av Pilis & Malin!;) Trevligt. Blir nå go mat. Fläskfilé och nå smått & gott.
Ska gå och väcka min sötis nu, han ligger och sover. Är helt död. Han gick ju som sagt och la sig 8 i morse.

Love. P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0