Glas halka på vägarna!:S

Blev god mat och surr hos Lollo. Sen slog vi på tv:n och tittade på en SVIN bra film Con air sen har vi inte gjort så mycket mer. haft vårat berömda snack om snoppar, pinsamma saker man varit med om, Ja allt från a - ö om man säger så.

Var jävligt halt ute nu på vägarna när jag skulle hem. Jag hamnade bakom en lastbil som körde 40 km. Tro mig, jag förstor honom efter ett tag. För när han skulle köra in i rondellen så fick han sladd på släpet. For över hela vägen, tur bara att jag inte låg allt för nära honom. Men det gick då bra iallfall. Men alltså vilken halka! med mina super DÅLIGA däck så var det ju fan svinfarligt. Låg typ 70 hela vägen hem. Jag vill inte få sladd. Nej tack!
Men jag är då vid liv!:D

Imorgon är en ny tag att handskas med. Då är det bara tagga upp inför skolan, om det nu går, sen drar jag till Sikan!

Cya;)
Love. P

hahaha, trodde du ja. En gång borttagen ALLTID borttagen. Så ingen idé;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0