Han går som en klocka!

Anna kom hit i morse. Vi drog i gång venturen å gasa iväg mot valls. Troja fick hänga med hon ockås, var lite skakis där till en början men det gick bra. har suttit och solat på vallsan idag. vilken kanon väder det var idag alltså! Sen när solen började gå i moln packade vi våra saker, tog skotern och drog hem till mig. Har suttit ute vid våran grillstad och surrat. Nu är jag själv, ska lägga mig i sängen och se en film, sen duscha och fräscha upp mig lite. Sen blir det att vara med Anwi som alltid:) Får se vad vi ska ta och hitt på idag.
Imorrn började vi ju då egentligen halv 12, men vi ska på ett studie besök i Luleå på nå psyk hem så det blir att fara iväg med bil 8.45! SOM att vi ska få kompledigt, och det vill jag lova att jag ska se till att vi får. Men tror ändå det kommer bli en trevlig dag i morgon också. Veckan går så mycket fortare när man far och gör nå med skolan, istället för att bara sitta vid bänken och plugga..

Love. P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0