I morgon börjas det;)

Önna. Kom nyss in från garaget. Har varit och hjälpt Petrus med hans rallycross bil. Spacklade lite å sånt. Så nu är den fri från sprickor och sånt. Han är dock fortfarande kvar där inne, men kommer in på ett tag. Då tänkte vi ta en dusch se nå tv.och sen lägga och oss sova. Blir en tidig dag i morgon. Nu ska jag gå och ta mig lite kaffe!;)
Pratade med Anna nyss. Alltså som att jag förstår att hon bli förbannad på vissa folk alltså. Ja, jag hade inte pallat! Så anna tro mig, gör vad som känns bäst;)

Imorgon börjar mitt nyttiga liv. Ska börja med GI metoden, har inte varit mycket för den dieten men nu när Sanna har berättat för mig hur man skall göra när man inte vill fortsätta med den mer så känns allt så mycket bättre. har satt upp ett mål på att gå ner ca 6 kilo. Sen får vi väl se om det går. Kanske man tar ett kilo åt gången.
Sen till sommarn så hoppas jag att jag har en slim kropp:> haha. Nä men iallfall så man slipper se sig i spegeln på morgonen och tänkta " FAn vad stor jag har blivit"..

Love. P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0