Idag får jag goooosa:D

Kom nydligen hem efter en tidig dag på skolan. Slutade kl 1 men jag drog lite tidigare. Så nu sitter man här, är faktiskt trött så jag ska lägga mig och ta min en PN på ett tag! sen invänta att Anna ska ringa mig så jag kan komma till henne. Äntligen får jag gosa med hennes voffsing. Nåh. har ju sett kort, men alltså som att jag själv vill ha en också!
Sen får man väl se om man far till Sikfors ikväll, men jag tror inte det. han var sugen på att vara själv, och jag är sugen på att sova hemma!:D
Om han inte far till Malå i morrn så blir det väl att man ses en sväng i morrn istället. Förövrigt blir det att vara hos Anna hela helgen. Hon får ju inte dricka nå nu de första veckorna. Så jag ska vara med henne som moraliskt stöd:p Får väl se vad vi hittar på. Blir ju inte att göra nå stora bus eftersom att vovven är så liten!

Love. P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0