Inte orkar jag ödsla någon energi på dig längre,!!

Sitter i sikfors nu. Kom hit för ett tag sen. Har varit på 2 studiebesök i sävast och på häktet i luleå. Intressant! Hade en het diskution idag vid matbordet som jag inte tänker gå in på här. Men jag känner mig smått förbannat rent utav. För personen vi pratade om sjönk i mina ögon för ett par veckor sedan!  falsk, snackar skit, säger en sak till mig men sen går hon/han till nästa och snackar skit om mig? Säger att det är jag som tagit avstånd. Men varför är det bara jag som ska ringa? Ja det är en början iallfall. Så då kanske ni förstår varför man inte ens ids lägga energi på att höra av sig.
Det är ren jävla bullshit som sägs från personens håll!!
Less less less.....

Vill åka ner till älvsbyn och göra nå. Inte för att det finns nå att göra, men kanske bara för att få göra nå. haha nä fan vad jag började yra.

Love. P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0