Kaffe, bulla, Långnäsvägen 372 ;)

Äh skippa sista lektionen för att få fara hem till Anna istället. Hade gympa, men Pilla for in till stan och åt med sin mamma och då blev jag ju själv på skolan. Inte så ösigt att sitta i typ 2 timmar helt ensam. Så jag tog det stora beslutet att fara hem. Så nu sitter man på långnäsvägen 372 och gör ingenting för tillfället. Blir väl att göra nå bus ikväll eller nå:> Och kanske att man rent utav sänk en ferre i morrn med tanke på att Annas päron inte är hemma!;) Är som sugen. Måste prata med Peppeäng så han kan vara gullig mot mig.;)
Är sugen nanting på en go jävla bulle, med vanilj. Så jag ska koka mig nå kaffe och äta en bulle strax! Gooa grejjåår!
+ att mamma & pappa också är borta i helgen. Skönne att vara ensam utan dom ett tag. Hoppas peppe kommer och sover hos mig då så jag slipper sova själv. För syrran sover ju hos jojje inatt!

Love. P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0