Kvällen som varit!

Nu har man nydligen kommit hem från Jullan. Blev att fara på ok och köpa nå gotta, sen har vi i stort sett suttit framför tv:n och kolla Ja och surrat också såklart. Såg lite big brother också. Sen kopade vi våra ansikten. haha, SÖTA! Så nu har man några bilder att spara här i rummet. Tänkte sätta upp dom hade jag tänkte mig.
Imorgon blir det att kliva upp i hyffsat rimlig tid. Solen skiner ju ändå in rätt på mig när man ligger och sover. Så man vaknar av att man brinner typ. Och då är det omöjligt att somna om;p
om 15 min fyller Ida 18:P Grattis grattis. Lär ändå säga det i morrn också. men det skadar ju inte om man säger det fler gånger.
hade tänkt spela mig en liten yatzy nu innan jag ska sova. Får väl se hur det kommer att gå.

Love.P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0