Lammis och gänget!;)

Nu har man just kommit hem från valls. Jag, Petrus, Anna, Empa, Ev, Tom, Tim & lammkötte har varit där ikväll och grillat. Vi gjorde ju då som sagt en "Tim special" Var faktiskt riktigt krämigt. Fast man kan ju som säga att det var lammkötte som kom med iden av den självaste "specialaren" Men flådig som fan och det vill jag lova. Så för er som tänker på viken. Ät INTE denna specialare.
Satt ändå nån timma. Tim & Tom MATA på med ved så brasan var ju stor utta satan. gick ju då inte att sitta vid den iallfall. Sen blev det ett åk i backen också på madrassen.  Jag, Ev & Empicsh!;) Saaaaatan vad det gick fooort.

imorgon är det fredag. Vilket innebär helg. + att jag & anna ska ta den sista sprutan!:S Kommer dock vara ritkigt nervös i morgon. Men har jag klarat av 2 så varför ska jag inte klara av det sista!
Nu ska jag spela lite, sen ska jag gå och göra mig klar. Och sen lägga mig på spikmattan det sista jag gör innan jag lägger mig. (SKÖNT)

Jag älskar dig PETRUS!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0