Män som hatar kvinnor!

For med tjejerna och såg män som hatar kvinnor det var dock en av de bästa filmerna jag sett genom åren. Värt varenda öre. Sen for vi hem till mig och tog på oss lite mer rejäla kläder och begav oss iväg för att grilla med de andra. (grabbarna) men innan vi hitta någonstans att vara. Jag tror fan hela Piteå var ute och grillade bara för att vi ville göra det. Vi for till valls, strömnäs & fårön. Icket! Men tillslut så blev det då ändå så att vi for till Valls. Även om det satt folk där.
Vi grillade och surrade på, mysigt! Sen var vi tvugna att lämna ifrån oss eldstaden för att vi var för många så dom som var där före oss fick inte någon plats! haha. Så alla for hem. Anna, Malin, Pilla, Petrus & Anton kom förbi in en sväng och drack en kaffe sen for dom också hem. Nu ligger jag i sängen och spelar på blip. ( Tack Anna för att du visade mig detta) Snacka om kul när man har lite att göra. som nu när jag inte kan sova! Yatzzy, Wihooo!;)

Imorgon är en ny dag, får se om det blir som planerat. Tommy frågade om jag & petrus ville följa med dom på en liten "semester" Typ fara till antingen var det haparande och åka i den nya backen där, eller så fara till galtisbodarna och åka i arjeplog. Hade varit riktigt roligt. Men då hinner ju en viss ung man ändra sig 1000 ggr. Så det återstår att se;P

Jag älskar dig P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0