Myskväll i Norrfjärden!;)

Kom nyss hem från en mycket trevlig kväll i Norrfjärden. Vi åt gott och såg en riktigt bra film mirror.

Har även gott och förälskat mig i deras bebis wilhmer. Jag döööör! Så han har jag suttit och lekt med typ i stort sett hela kvällen. Så en sån liten ska man väl skaffa i framtiden.. Han är ju inte blyg för 5 öre alltså. Alla barn brukar börja gråta när man håller i dem. Men inte han! Nädå, vi älskade varandra!;)
Sen när vi skulle fara hem där kring halv 10 så var det ju en JÄVLA DIMMA. Såg ingenting, körde typ 50 på 110 väg. Det är riktigt obehagligt vill jag lova. Till och med Petrus tyckte att det var läbbigt. Och då är det fan det också..
Nu har petrus koppla in hans projektor, som då ska vara i mitt lilla rum. Inte dåligt. så det blir väl att se film nu varje kväll på den. (Tack)
I morgon är det 8.10 som gäller. Får väl se hur pigg man är på att kliva upp så tidigt i morgon. Sen blir det väl kanske att fara till Sikfors efter skolan. Återstår att se;)

Natti Natti..... Love.P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0