Natten!;P

Mitt i natten, Ja det kan man väl som säga att det är. Kom hem för ett tag sen. Jag & Petrus ligger och pratar. (Fast nu är han på toa, därför passar jag på att skriva) Tragiska saker han berättar=/ Hojja, tycker så synd om personen alltså. Ikväll har vi väl varit en si så där 14 stycken. Var hos Empa, spela lite wii. Sen for vi in till stan och käka korv. Nu hade vi väl tänkt sova. Men nu kommer man väl sitta här och nöta lite innan bara.
Sen var jag in på en blogg och läste nyss. Det är som så kul bara hela grejjen! Man sitter & skrattar för sig själv alltså;)
Nåja, det lägger jag åt sidan nu.. Har ju faktiskt viktigare saker för mig än att skratta mig less på detta!:P

tänka sig att det redan gått 4 månader. Ja tiden går fort när man har roligt!;P nog för att det känns som en evighet!;P

Love. P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0