Över mina förväntningar

Ja som sagt så är man ledig idag. Petrus tog min bil till skolan idag så jag tar mig inte hem! Men då får man väl se om man kanske stanna här inatt också eller om man är less och far hem när han kommer tillbaka med bilen. Igår iallfall for jag & Pilla och tränade på gymmet i sikan. Det känns i min mage idag kan jag säga:> Blir att fara och träna idag en sväng också. Om dom har öppet vill säga!;D Annars tar jag det senare.
Mitt nyttiga liv går över mina förväntningar RIKTIGT bra! jag sköter mig till 100%. Och det tänker jag fortsätta med. Hade tänkt ställa mig på vågen på söndag och se om man har tappat nå! Och har jag det kan jag loova att jag kommer fortsätta;> Ohja!

Solen skiner idag, vilket innebär att man INTE ska sitta inne. Man ska vara ute, funderar på om man kanske skulle ta en sväng ut i det blå. Alltså gå ut & gå. haha som jag rimma där alltså!

Love. P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0